Ďábel a Daniel Johnston
Daniel Johnston, pozoruhodná postava americké hudební scény konce minulého století, byl Kurtem Cobainem nazýván „největším žijícím písničkářem“. Intimní, avšak naléhavý, melancholický, přesto strhující – takový je Feuerzeigův filmový portrét posmutnělého muzikanta dokazující, že genialitu a šílenství často dělí jen jemná hranice.