Creepshow
Spojení scenáristy Stephena Kinga a režiséra George A. Romera, dvou proslulých hororových harcovníků, se zrodilo ze společné lásky ke klasickým komiksům nakladatelství EC. Uvidíte pět příběhů plných krve a černého humoru s Edem Harrisem, Adrienne Barbeauovou a Leslie Nielsenem.
Jestli máte odvahu, zajděte na pětici příběhů plných krve a černého humoru z pera Stephena Kinga a v režii George A. Romera. Antologie věrně zachycuje makabrózního ducha klasických komiksů nakladatelství EC z 50. let (o kterých King s Romerem shodně tvrdí, že ovlivnily jejich život), včetně barev, úhlů pohledu a zápletek, ve kterých pár nepříjemných postav potká ještě nepříjemnější konec. Jednotlivé epizody spojuje rámcový příběh, ve kterém hraje důležitou roli samotný komiks. Zkratka EC znamená výchovný komiks (Educational Comics) a tyto příběhy nás učí, co v žádném případě nedělat. Například neotvírat neznámé staré bedny, nemluvit nedobře o mrtvých a nepodvádět manžela. Mezi herci hledejte mladého Eda Harrise, Adrienne Barbeauovou (dříve paní Carpenterovou), Leslie Nielsena a samotného Stephena Kinga v roli nešťastného Jordyho Verrilla.