Komorní experimentální snímek nezávislého filmaře Petra Marka je záznamem podivných událostí, jež prožívají tři mladí lidé během nezdařené odvykací kúry. Milenci Gérard a Marta s kamarádem Jiřím dorazí na vypůjčenou chalupu, aby se tu zbavili návyku na heroin. Ocitají se však v časové smyčce a jejich pobyt se změní v noční můru.
Filmař Petr Marek je vskutku nezávislý tvůrce, realizující své projekty ve společenství přátel. Tentokrát se inspiroval činností ostravského amatérského divadelního souboru XXXH’X XOˇXXOXX, s jehož herci natočil komorní experimentální film. Sám jej označuje za „realistické mysterium se sociálními prvky“. Trojice přátel, milenci Gérard a Marta a jejich kamarád Jiří, dorazí v noci na vypůjčenou chatu v horách. Chtějí se tu zbavit drogového návyku. Během jejich pobytu dochází k výrazným proměnám vzájemných vztahů. Navíc se ovšem mladí lidé ocitají v podivné časové smyčce, což rázem mění situaci: „odvykací“ příběh nabývá na tajuplnosti a záhadnosti. Snímek se natáčel ruční kamerou a s kontaktním zvukem, často ve stísněných podmínkách malých interiérů. Výsledkem je nezvyklé bizarní dílo, v němž akci občas nahrazuje přemíra dialogů a místy se projevuje nezkušenost herců.