Ještě žiju s věšákem, plácačkou a čepicí
Lehce absurdní tragikomedie se odehrává na menším českém nádraží během jednoho červencového týdne. Debut režisérů Pavla Göbla a Romana Švejdy líčí lidské i pracovní vztahy mezi železničáři. Kombinace absurdní nadsázky a realistických popisů všednodenní rutiny vytváří z filmu jeden z žánrově nejoriginálnějších domácích debutů poslední doby.