Všechno nejlepší!
Když se v uzavřeném prostoru setkají dva zcela odlišní lidé, musí zákonitě dojít k napětí a ke střetům, jež mohou ovšem být pro diváky komické. Notně protřelý a morálně značně „flexibilní“ pražský taxikář Jarda vezme do svého nového vozu distingovaného důchodce. Jeho narozeninový den se tak rázem změní v noční můru.
Mladý pražský taxikář Jarda má vše pod kontrolou a je neustále v pohodě. Chce pořádně oslavit své narozeniny a zdá se, že se mu to podaří: šéf mu hned ráno svěří nový vůz. Jenže pak se mladík náhodou setká na ulici s distingovaným a zachovalým důchodcem Jindřichem Požárem. Protože má u něj vroubek, neprozřetelně mu slíbí, že ho zaveze, kam potřebuje. Od toho okamžiku je po pohodě a narozeninový den se pro něj stane noční můrou, za což si ovšem může především on sám. Komorní konverzační komedie Martina Kotíka, připomínající televizní film, se většinou odehrává v autě za jízdy po Praze. Je sledem různých epizod, v nichž jsme svědky běžných i méně běžných trablů a v nichž se vyjevují lidské charaktery. Tvůrci se snaží zachytit s ironickým nadhledem typicky české současné nešvary: podvádění v soukromí i na veřejnosti, korupci a pokrytectví.