Refugee All Stars
Během hrůzné občanské války v Sierra Leone opustilo tuto zemi nesčetné množství lidí. Mezi nimi bylo i šest muzikantů, kteří založili skupinu v jednom z uprchlických táborů v sousední Guineji. Společně zjistili, že hudba pomáhá hojit nejen jejich vlastní psychické šrámy, ale také dokáže zmírnit traumata mnoha dalších lidí, kteří sdílí jejich osud.
Během hrůzné desetileté občanské války v Sieře Leone opustilo tuto zemi nesčetné množství lidí. Mezi nimi bylo šest muzikantů, kteří založili skupinu v jednom z mnoha uprchlických táborů v sousední Guineji. Společně zjistili, že hudba pomáhá hojit nejen jejich vlastní psychické šrámy, ale také dokáže pomoci odstranit traumata mnoha dalších lidí, kteří sdílejí stejný osud. Film vypráví příběh jejich pozoruhodné hudební pouti z jednoho uprchlického tábora do druhého, jež nakonec vede k vnitřnímu usmíření a otevírá jim cestu zpět do vlasti.