Probuzení
Andreas je zkorumpovaný, provinilý policista na útěku před zákonem, který jednoho večera vyhledá svého mladšího bratra, ušlechtilého kněze Nikose, aby u něj hledal pomoc. Sourozenci se neviděli deset let a nyní mají jedinou noc na to, aby k sobě znovu našli cestu.
Během jediné noci kulminuje letité nedorozumění dvou povahově zcela protikladných bratrů. Prvním je ušlechtilý kněz Nikos, druhým protřelý, zkorumpovaný policista Andreas, který se do rána musí dostat ze země, aby unikl spravedlnosti. Protože potřebuje oživit své nečisté kontakty s podsvětím, požádá o pomoc sourozence, s nímž se deset let neviděl. Vztah mezi bratry se postupně vyjasňuje: před lety je rozdělila ostrá roztržka, která zasahuje i do současnosti. Vyprávění o střetu světce s ďáblem ústí v konečnou relativizaci těchto zprvu tak zřetelných označení… Komorně laděné drama situované do noci a prostředí ostrova Salamis nabídlo režisérovi možnost vybudovat poutavou atmosféru prakticky jen prostřednictvím dvojice hlavních postav. Snímek, který je prvním hraným filmem v jihovýchodní Evropě natočeným na HD, získal Cenu diváků na MFF v Aténách 2005. Představitel Andrease Vangelis Mourikis získal cenu pro nejlepšího herce na festivalu v Soluni 2005, kde byl snímek oceněn jako druhý nejlepší titul roku.