Právo slabšího
Sociální drama s prvky thrilleru, ve kterém frustrace pramenící ze sociální nespravedlnosti přivede čtyři muže k zoufalému činu: rozhodnou se přepadnout sejf ocelárny, jakéhosi symbolu bezohledného vykořisťování a lhostejnosti, se kterou společnost přehlíží své nejslabší.
Protagonisty tohoto sociálního dramatu s prvky thrilleru jsou čtyři muži, jež spojuje frustrace pramenící z nemožnosti uplatnit se adekvátně ve společnosti. Přestože má Patrick vysokoškolské vzdělání, nemůže získat zaměstnání, kterým by zajistil svou mladou rodinu. Jeho žena Carole dojíždí každé ráno do práce na starém mopedu. Když ale moped definitivně vypoví službu, je Carole nucena cestovat autobusem a přichází tak denně o cennou hodinu spánku. Tato skutečnost je pro Patricka a jeho přátele poslední kapkou, jíž přeteče pohár jejich trpělivosti snášet společenská příkoří. Marc, kterého vzpoura proti nedůstojnému životu přivedla před časem do vězení, Robert, jehož prodej místní ocelárny připravil o celoživotní zaměstnání, a Jean-Pierre, který po úrazu ve stejné ocelárně ochrnul na obě nohy, zosnují plán zoufalého činu: chystají se přepadnout sejf ocelárny.