Repríza
Erik a Phillip se snaží prosadit jako spisovatelé. Erik je nakladateli odmítnut jako netalentovaný, zato Phillipův rukopis je přijat a mladík se téměř přes noc stává jedním z představitelů norské kulturní scény. O šest měsíců později přijíždí Erik s kamarády za Phillipem do psychiatrického ústavu, aby ho odtamtud odvezli po dlouhodobém léčení. Na další psaní nemá Phillip ani pomyšlení, zato Erik ve svých literárních pokusech pokračuje a snaží se přesvědčit kamaráda, aby se k psaní zase vrátil. Tento film lze chápat jako subtilně pojednanou úvahu o mládí jakožto čase plném příslibů, plánů a nadějí, které se postupně smutně rozplývají pod náporem životních zkoušek. Jestliže styl vyprávění připomene poetická díla francouzské nové vlny, není to náhodou, sám režisér se hlásí k vlivu F. Truffauta, jmenovitě jeho filmu Jules a Jim, v němž se s okouzlující lehkostí promlouvá o vážných tématech.