Srdce
Nemůže být brilantnějšího spojení, než je Alain Resnais a známý britský dramatik Alan Ayckbourn. Setkali se už podruhé, tentokrát jsou výsledkem jejich spolupráce duchaplné portréty šesti lidí různého věku, kteří v současné Paříži hledají opravdové city a bližní, na něž by se mohli spolehnout.
Současná Paříž, vybraně elegantní lokality a neméně elegantní šestice postav. Každá z nich však za vstřícnými gesty a úsměvy skrývá své soukromé úzkosti z osamění nebo možnosti odchodu toho druhého. Dan a Nicole si chtějí najít luxusní byt v centru, ale jako by tím jen zaklínali rozpadající se vztah, romantická Gaëlle touží po lásce, ale nešťastně narazí právě na slabošského Dana. Gaëllin bratr Thierry, s nímž mladá žena bydlí, má strach z jejího odchodu, a navíc prožívá šok z odhalení obscénního tajemství Charlotte, své zbožné kolegyně. Přitom jako realitní agent úslužně provází po bytech právě Dana a Nicole a Charlotte v roli najaté pečovatelky se zase po nocích trpělivě stará o umírajícího otce barmana Lionela... V několika zimních dnech se náhodně zkříží cesty navzájem neznámých lidí, vyprávění o nich se vyznačuje espritem a buñuelovskou bizarností, ale pocit, který přetrvá v pozadí je melancholie.