Holé vlastnictví
Stárnoucí Pascale chce ještě ze života urvat kus štěstí pro sebe, a tak zamýšlí prodat dům, ve kterém žije se svými dospělými syny. Netuší, jaké drama svým rozhodnutím uvede do pohybu. Vedle Isabelle Huppertové zaujme svým nenápadně intenzivním herectvím Jérémie Renier, proslavený filmem bratrů Dardennových Dítě .
Pascale se už dávno rozvedla a žije se svými dvěma dospělými syny, dvojčaty Thierrym a Françoisem, v domě, který jim zanechal bývalý muž. Chlapci se k otci chovají přátelsky, což matku popouzí. Napětí v jejich vzájemném vztahu ještě vzroste, když se Pascale zmíní, že spolu se sousedem uvažují o zřízení penzionu a dům budou muset prodat kvůli penězům. Dvojčata to úplně vyvede z míry, nechtějí o prodeji ani slyšet, atmosféra v domě houstne a neurotická matka, jež chce dosáhnout svého, vědomě i nevědomě bratry rozeštvává, až je dožene na pokraj tragédie. Film zjevně nabízí úvahu o jejich neschopnosti dospět, ale kritický pohled je zaměřen především na postavu matky. Isabelle Huppertová přesvědčivě ztělesňuje roli náladové a nezralé stárnoucí ženy, kterou její věčně dívčí vzezření utvrzuje v sobeckém nároku na vlastní štěstí i za cenu zrady na nejbližších.