Prořezávání révy
Komorní drama o mladíkovi, který se rozhoduje mezi pozemskou láskou k dívce Sue a kariérou katolického kněze. Chladná tonalita záběrů korejské krajiny i klášterních interiérů dokonale souzní s asketickou režií, jež sugestivně přibližuje mladíkův vnitřní konflikt a strach ze zásadního životního rozhodnutí.
Student katolického semináře Soo-hyeon prochází těžkým obdobím rozhodování mezi pokračováním v cestě ke kněžství či pozemskou láskou k dívce Sue, kterou právě opustil, avšak nikoli citově. Návštěvu nemocné matky využívá k tomu, aby Sue vyhledal, ta jej ovšem odmítá. Přesvědčivý rektor zvrátí Soo-hyeonovo následné rozhodnutí opustit seminář návrhem na provedení duševní očisty v klášteře. Opět nalezený klid pochybujícího mladíka bere za své v okamžiku, kdy na mši spatří novicku Helenu, jejíž podobnost se Sue probudí tlumené city. Chladná tonalita záběrů korejské krajiny i klášterních interiérů dokonale souzní s asketicky strohou, přesto sugestivní režií, přibližující mladíkův vnitřní konflikt a jeho strach z nejdůležitějšího životního rozhodnutí. V hlavní roli vycházející hvězda korejského filmu Seo Jang-won, jenž si odbyl herecký debut snímkem Bez odpuštění, uvedeným na loňském MFF Karlovy Vary.