Vyšetřování nočních můr
Policii nejmenovaného japonského velkoměsta zneklidňují podivná úmrtí. Ukáže se, že za zdánlivými sebevraždami stojí muž se záhadným jménem „0“, kterému oběti těsně před smrtí volaly z mobilního telefonu. „0“ poté dokázal proniknout do jejich snů a zabít je jak v nich, tak i ve skutečnosti. Vyšetřování probíhá ve dvou liniích: zatímco detektivové hledají vraha v reálném světě, jejich mladá kolegyně Keiko, pro niž jde o první případ v terénu, má za úkol vystopovat ho v hájemství spánku. Donutí proto ke spolupráci mladíka s traumatem z dětství a se sebevražednými tendencemi, který rovněž dokáže vstupovat do snů druhých lidí. Režisér ve svém desátém filmu obohacuje svou svéráznou poetiku odcizených vztahů, chladné moderní architektury a extrémních podob tělesnosti o zápletku ne nepodobnou té z hororové série Noční můra v Elm Street.