Slaný vzduch
Jednoho dne zažije mladý Fabio šok. Jako sociální pracovník, zaměstnaný ve věznici, podle spisu pozná v jednom provinilci svého otce, odsouzeného před dvaceti lety za vraždu. Fabio připravuje vězně na budoucí zařazení do společnosti a možnou součástí této přípravy jsou jejich krátkodobé pobyty na svobodě. Fabio se otci, který ho naposledy viděl jako malé dítě, dá poznat a vypraví se s ním na zkušební „výlet“ do města. Společné putování ulicemi se změní v cestu proti proudu času, jitřivou, plnou bloudění a nepřekonatelných překážek. Vesměs si nerozumějí, dochází k prudkým konfliktům, hněvivým rozchodům a vzájemným obviňováním, propast mezi nimi vede k tragickému finále. Film přesto nevyzní zcela beznadějně, ti dva si přece jenom dokázali něco o sobě sdělit a Fabio nebude na svého otce po celý život vzpomínat s nenávistí.