Kupředu levá, kupředu pravá
Linda Jablonská s téměř formanovským nadhledem zkoumá, jak se žije jejím mladším vrstevníkům, angažujícím se na opačných stranách politického spektra. Rozdíly mezi Mladými konzervativci a členy Komunistického svazu mládeže začínají už u volby značky cigaret či oblíbené hudby. Jejich život se však shodně točí kolem schůzí, demonstrací a snů o tom, že zanedlouho vstoupí do „skutečné“ politiky.
V roce 2006 měli za sebou Češi sedmnáct let „svobodné“ existence. Během nich vyrostla celá generace, která si mohla svobodně zvolit své politické preference. Režisérka Linda Jablonská představuje své mladší vrstevníky - výrazné osobnosti z opačných stran politického spektra: na jedné straně členy dnes už zakázaného Komunistického svazu mládeže, na druhé Mladé konzervativce. S ženskou zvědavostí a téměř formanovským nadhledem konfrontuje vesměs zcela protikladné způsoby, jimiž demonstrují své politické přesvědčení. Rozdíly mezi pravicovou a levicovou mládeží začínají už u volby značky cigaret či oblíbené hudby. Život protagonistů se však shodně točí kolem schůzí, demonstrací a snů o vstupu do „skutečné“ politiky. Dokument Kupředu levá, kupředu pravá natáčela režisérka jako svůj absolventský projekt na pražské FAMU od „symbolického“ 17. listopadu 2005 (kdy uplynulo šestnáct let od „sametové revoluce“) do června 2006 (takže dokumentuje situaci povolebního patu). Snímek byl uveden i do českých kin a získal Cenu AFO 2006 v Olomouci a Cenu diváků na Mezinárodním festivalu dokumentárních filmů v Jihlavě 2006.