Houslový rytíř
Hravě a neobyčejně autenticky natočený portrét mladého romského houslového virtuosa Marka Baloga nabízí za zvuku divokých rytmů cikánského orchestru nebo dojemných houslových sól hodně nekonvenční, ale o to cennější vhled do romského myšlení a mentality.