Hostel II
Horor Hostel rozhořčil Slováky tím, že jejich vlast ukázal jako zemi, kde si za peníze můžete umučit, koho chcete. V jeho ještě sadističtějším pokračování se na Slovensko vydávají tři mladé Američanky. Scény extrémního násilí opět posouvají laťku toho, co lze ukázat v běžně distribuovaném filmu.
Tři mladé americké studentky podlehnou vábení nové kamarádky a odskočí si z Říma na společný víkendový výlet. Místo relaxačního pobytu v lázních je však čeká „péče“ zvrhlé organizace Elite Hunting, která nešťastnice, jako jsou ony, poskytuje k hrátkám úchylných boháčů. A ty dalece překračují stupeň bolesti, jaký si dokáže normální člověk představit… Příběh navazuje na film Hostel, který nadchl fanoušky brutálních hororů a zároveň pobouřil slovenské diváky, protože jejich zemi ukazuje jako místo, kde se podobné věci běžně dějí. „Věděl jsem, že musím zvednout laťku,“ vysvětluje režisér Eli Roth, jak hodlá ještě vyšší mírou brutality uspokojit první typ publika. O extrémně krvavé speciální efekty se postarali maskéři z adaptace dětské fantasy Letopisy Narnie, tuzemský divák vedle dalších povědomých tváří pozná bývalého slovenského ministra kultury Milana Kňažka v roli ruského mučitele Saši.