Můj přítel a jeho žena
Dva mladí muži Ye-joon a Jae-moon jsou od časů vojenské služby velcí přátelé. Ye-joon se vypracoval na úspěšného finančníka, zatímco neambiciózní Jae-moon si zvolil daleko nenápadnější životní cestu. Stal se kuchařem a prožívá rodinné štěstí se svou ženou Ji-sook a novorozeným synem. Ji-sook toleruje manželovu připoutanost ke kamarádovi, ale všechno se změní po tragické smrti dítěte, kterou zavinil Ye-joon. Žena byla zrovna v Paříži, takže neví, jak se vše seběhlo, a když je manžel uvězněn poté, co vzal vinu za smrt synka na sebe, dokonce si s Ye-joonem začne románek. Původně průzračně čisté rozvržení vztahů se značně zakalí. Ye-joon dokáže korektností a efektní uhlazeností dlouho maskovat svůj bezohledný egocentrismus a Ji-sook zažije četné hořké a těžké chvíle, než pozná, jak a s kým má dále žít. Obrazový i povahokresebný minimalismus dává vyniknout moralistním rysům příběhu tohoto zvláštního trojúhelníku.