První zastávka
Renomovaný režisér Šuchrat Machmudov nás nechává nahlédnout do osudů dětí ulice svého rodného Taškentu. S mrazivou bezprostředností zaznamenává dojemné výpovědi dětských bezdomovců a průběh jejich pobytu ve speciálním centru, jakési přestupní stanici mezi ulicí a sirotčincem.