Prosté věci
Sergej Maslov je mizerně placený nemocniční anesteziolog. Ničí ho i ubohé bydlení, které sdílí s gruzínským šoférem a starou ženou. Ke všemu přijde o řidičák a vzápětí ho zaskočí odchod dcery z domova. Slabou útěchu mu poskytne příjem z privátní péče o starého herce. Sotva prolomí jeho nedůvěru, slavný pacient ho začne zavalovat stařeckými rozmary. Maslova trápí osud dcery. Krize vyvrcholí, když herec přijde s lákavou dohodou. Odkazuje mu cenný obraz, ale pouze pod jednou podmínkou. Uplyne hodně času, než si Maslov uvědomí smysl nesnadné lehkosti bytí... V podstatě optimistický příběh o stinných stránkých všedního života a lidské schopnosti řešit životní dilemata.