Tuyino manželství
Příběh z mongolských stepí, kde žije Tuya se dvěma dětmi a ochrnutým manželem, vypráví o síle lásky, o ženské statečnosti a touze zůstat tam, kde se narodila a cítí se být doma. Film získal Zlatého medvěda na MFF v Berlíně 2007.