Armin
Komorně laděný příběh otce a syna, kteří se vydali ze zapadlého bosenského městečka do pětihvězdičkového záhřebského hotelu dobýt svět a získat pro čtrnáctiletého Armina hlavní roli v chystaném filmu.
Cesta ze zapadlého bosenského městečka do hlavního města Chorvatska se pro čtrnáctiletého Armina, ale hlavně pro jeho otce Ibra, stává výletem za hranice všedních dnů. V Záhřebu se usadil filmový štáb z Německa, který tu chce natáčet příběh z nedávné války a vypsal konkurz na hlavního dětského představitele. Pozvánka k účasti nechává chlapce relativně klidného, zato jeho táta ji chápe jako jedinečnou šanci, jak naplnit pohřbený sen o šťastném a finančně zajištěném životě. Zdá se, že pro úspěch svého syna je Ibro ochoten udělat vše. Prosit, přemlouvat, a když je třeba, tak se i ponížit, což ovšem Armin nese velice těžce. Má pocit, že ho zrazuje nejbližší člověk. Ve chvíli, kdy se zdá, že přijeli úplně zbytečně (i když i pobyt v luxusním hotelu je pro oba obrovským zážitkem), padne zcela nečekaná nabídka. Stejně překvapivá je i otcova reakce na ni. Pro Armina je však důkazem lásky, o kterou se začal bát. Autorský, komorně laděný příběh má téměř dokumentaristický styl.