Alicina domácnost
Co může od života očekávat čtyřicátnice, limitovaná zaběhanými, byť nefunkčními vztahy k nejbližším? Manikérka Alice se ještě jednou pokusí vytvořit si o životě iluze... Intimní pohled na brazilskou rodinu v nevšedním debutu, uvedeném na letošním MFF v Berlíně.
Čtyřicetiletá Alice pracuje v kosmetickém salonu jako manikérka a sdílí byt s manželem taxikářem, třemi syny a se svou matkou Jacirou. Stará matka, která pečuje o domácnost a obstarává celou rodinu, postupně přichází o zrak. Ale už dávno nevidí to, co vidět nechce – rodinné vztahy. Její dcera po dvaceti letech nečeká od manželství žádné velké emoce. Manžel Lindomar si šetří síly na tajné avantýry s nezletilými, Alice se snaží mužovy úlety nevidět, ostatně i ona má své mimomanželské románky. V této situaci se objevuje Nilson, její dávná pubertální láska. Alice se chopí příležitosti uskutečnit romantické sny a zároveň změnit svou finanční situaci. Ještě jednou a možná naposledy se odváží mít o životě nějaké iluze... Intimní pohled na brazilskou rodinu v nevšedním debutu, uvedeném na 57. MFF v Berlíně.