Denní hlídka
Ve druhém dílu velkofilmové adaptace fantasy trilogie Sergeje Lukjaněnka svět stále drží pohromadě křehká rovnováha mezi silami Světla a Temnoty. Udržují ji takzvané Noční a Denní hlídky, které dohlížejí na zachovávání Dohody. Podle Proroctví ukončí bitvu mezi Dobrem a Zlem příchod člověka, předurčeného stát se Velkým. Tím je Jegor, jenž se na konci minulé části přiklonil k Temnotě. Jegorův otec Anton se jeho činy, porušující Dohodu, snaží maskovat. Zároveň pátrá po Křídě osudu, aby mohl osud přepsat a přivést Jegora k Dobru. Budoucnost světa závisí i na kouzelnici Světlaně, o niž oba muži usilují. Když je Dohoda definitivně prolomena, nad Moskvou se rozpoutá gigantická bitva. Jediná cesta z ní vede do minulosti… Denní hlídka spojuje klipový styl hollywoodských trháků s tradiční poetikou upírů, čarodějnic a vlkodlaků a zasazuje je do prostředí panelákových sídlišť a moskevského metra.