WARHOLka
Edie Sedgwicková přišla do New Yorku v polovině 60. let a stala se múzou Andyho Warhola i Boba Dylana. Za svých „patnáct minut slávy“ však zaplatila životem… Drama režiséra George Hickenloopera vypráví o pozapomenuté osobnosti, která svůj osud propletla s životy slavných a zemřela v zapomnění v osmadvaceti letech na předávkování.
Když Edie Sedgwicková přišla v polovině 60. let do New Yorku, byla jen jednou ze stovek talentovaných dívek, které toužily dobýt svět. V okamžiku, kdy si jí všiml guru newyorského undergroundu Andy Warhol, se vše změnilo. Edie se stala nedílnou součástí jeho umělecké komuny, jeho společnicí v soukromí i na veřejnosti i erbovní tváří jeho experimentálních filmů, pyšnící se velkolepým přídomkem superstar. Nestala se však tvořivou samostatnou umělkyní, ale múzou v rukou neurotického, svévolného génia – a to ji rychle zničilo. Zvlášť když svůj život propojila s dalším géniem báječných a bolestných 60. let – folkovým romantikem Bobem Dylanem (zde jako Billy Quinn). Drama režiséra George Hickenloopera vypráví o pozapomenuté osobnosti, která svůj osud propletla s životy slavných.