Bunny Chow
Jeden bláznivý víkend v životě tří mladých mužů, kteří touží stát se profesionálními baviči a společně vyrazí za drogami, sexem a rokenrolem do Oppikoppi na největší jihoafrický rockový festival. Originální komedie o mladých lidech ze současného Johannesburgu.
Film sleduje osudy tří mladých mužů, kteří touží stát se profesionálními baviči. Kags, arogantní sukničkář, Joey, zbožný, ale někdy poněkud konfliktní muslim, a Dave, trochu naivní začátečník, snící o úspěchu na komediální scéně, společně koncem týdne vyrazí do Oppikoppi na největší jihoafrický rockový festival. Jejich ega, prahnoucí po slávě, budou během šíleného víkendu, jenž na ně čeká, podrobena těžké zkoušce, když na několik dní, jejichž absurdita se bude stále stupňovat, vypadnou z normálního života do světa drog, masových orgií plných nevázaného sexu, ale i skutečné lásky. Podaří se jim se svou komikou dobýt rockové jeviště, nebo získají ještě něco víc? Originální komedie o mladých lidech ze současného Johannesburgu, s autentickými výkony herců, kteří se na filmu výrazně podíleli i autorsky.