Schröderův báječný svět
Gigantický investiční projekt zavede Franka Schrödera, asistenta velkého zahraničního investora, zpátky na místo, kde se narodil: do malé vesničky v pohraničním trojúhelníku mezi Německem, Polskem a Českou republikou. Absurdní komedie režiséra Michaela Schorra, jenž je díky svému lakonickému stylu na nejlepší cestě stát se německým Akim Kaurismäkim.
Gigantický investiční projekt zavede Franka Schrödera, asistenta velkého zahraničního investora, zpátky na místo, kde se narodil: do malé vesničky v pohraničním trojúhelníku mezi Německem, Polskem a Českou republikou. Zmítán mezi několika zájmovými skupinami, jejich rozporuplnými požadavky a místní malostí a nevraživostí, báječný plán na pohraniční spolupráci se mu začíná poněkud vymykat z rukou. Schröder se ale nevzdává a navzdory všemu uvede věci do pohybu – ovšem jen do chvíle, kdy se jeho šéf rozhodne vydat na lov vlka. Díky úspornému způsobu vyprávění, výrazné obrazové stylizaci, umocněné statickou kamerou, je režisér Michael Schorr na nejlepší cestě, aby byl považován za německého Akiho Kaurismäkiho.