Psí kusy
Jedno z pokračování seriálu trojice Pojar – Urban – Štěpánek o dvou medvídcích, kteří se potkali u Kolína. Patří mezi ty, kde se vedle méďů objevuje nějaký protihráč, jenž provokuje jejich zvědavost a aktivitu. Je to jedním slovem radost – sledovat, jak medvídci odhalí falešného psího virtuosa ve hře na housle.