Darwin Antidarwin aneb Co žížala netušila
Hořce ironický ploškový film, ve kterém se člověk snaží v podobě žížaly vrátit opět co nejrychleji pod zem, odkud vzešel. Proč? To v režisérově vtipné zkratce vypoví kresby Miroslava Štěpánka, oscilující mezi stylem starých rytin a rafinovanou karikaturou.