Romance z temnot
Kanaďan Jacques Drouin je jedním z mála tvůrců na světě, kdo ovládá umění animace tzv. špendlíkového plátna, někdejšího vynálezu Rusa Alexandra Alexeieffa. Více než dva roky Drouinovy práce na podobě vizí Pojarova osamělého hrdiny umocňuje snovou atmosféru filmu o touze po lásce a štěstí.