Kočičí slovo
Jeden ze tří dojemných a invencí nabitých filmečků o dvou zlobivých koťatech a malíři, který se o ně stará. Z kombinace živého herce s ploškovou grafikou vytěžil Pojar dvojí perspektivu vidění, s básnivou nadsázkou evokující rozdílnost pohledu dospělého a dítěte.