V pohádce volně inspirované K. J. Erbenem najdeme vše, co tam má být: statečného prince, krásnou zakletou princeznu a zlou babici, která by chtěla stanout po princově boku. Pojar ale ještě umí přidat jemný humor a Miroslav Štěpánek svými goticky stylizovanými loutkami podtrhuje sugestivní baladičnost líčení.