Šťastný život
Blíže neurčené maďarské město, současnost. Romský mladík Attila, který byl vychováván v dětském domově a po dosažení plnoletosti zcela nepřipraven vstoupil do života, se na vlastní přání dostane k materiálům o své rodině. Cena za nejlepší první film a za nejlepší hudbu (Hungarian Film Week 2007).