Idlewild
Cenami Grammy ověnčený hudební tandem OutKast (André Benjamin a Antwan A. Patton) se potkal s režisérem Barberem už při práci na klipech ze svého disku Speakerboxxx/The Love Below (2003). Oba protagonisté dostali ve filmu Idlewild kromě hudební šance i hereckou příležitost. Děj snímku je zasazený na americký Jih období prohibice: manažer hudebního klubu musí vycházet s gangstery, kteří klub „ochraňují“, zatímco jeho partner-spolumajitel klubu a pianista musí volit mezi životní láskou a závazky k otci. Ve filmu se mihnou i další velké hudební hvězdy, třeba Patti LaBelle a Macy Gray.
Městečko Idlewild ve státě Georgia. Ospalý americký Jih a k tomu dobová atmosféra tehdy všudypřítomné prohibice. Tady se v sousedství dalších baráků krčí hudební klub, jemuž vládne konferenciér a současně manažer Rooster. Ten musí – i když se skřípěním zubů - vycházet s pašeráckou mafií, která kromě zapovězeného alkoholu poskytuje klubu nezbytnou „ochranu“. Roosterův obchodní partner a pianista Percival si musí vybrat mezi láskou k atraktivní Angel a závazky ke svému otci. Ústřední filmovou dvojici tvoří členové hvězdného a současně kritikou velebeného hudebního tandemu OutKast (André Benjamin alias André 3000 a Antwan A. Patton, zvaný též Big Boi). V hudební složce filmu se působivě prolínají prvky jazzu třicátých let s blues, swingem, rhythm and blues i módním rapem. K příběhu nevěry, násilí i velkých životních snů připočtěme atraktivní taneční choreografii, stejně jako drobná, leč působivá vystoupení hudebních hvězd v čele s Macy Gray a Patti LeBelle.