Interview
Ve vlastní režii ztělesnil Steve Buscemi postavu cynického novináře Pierra, který zaskakuje za kolegu při rozhovoru s hvězdou telenovel Katyou (Sienna Millerová). Remake stejnojmenného snímku zavražděného Holanďana Thea van Gogha staví na brilantních dialozích a vynikajících hereckých výkonech.
Interview byl jedním ze tří snímků kontroverzního holandského filmaře Thea van Gogha, jejichž verze v angličtině s hollywoodskými herci měl sám autor v plánu. Po jeho tragické smrti (2004) se projektu ujali američtí nezávislí tvůrci, v případě filmu Interview herec a režisér Steve Buscemi. Ve vlastní režii ztělesnil postavu cynického válečného reportéra Pierra, který zaskakuje za kolegu novináře při rozhovoru s hvězdou telenovel Katyou (Sienna Millerová). Počáteční jasná kolize dvou zcela protichůdných světů se postupně komplikuje tím, jak oba aktéři rozhovoru vzájemně odhalují své vnitřní světy či to dokonale předstírají. Odpověď na otázku, kdo koho vlastně zpovídá, nepřinese ani závěrečné šokující odhalení. Nebezpečné slovní hry vložené do vynikajících dialogů vděčí za svou působivost i mimořádným výkonům jediných dvou herců filmu, odehrávajícího se jeden večer v jedné místnosti.