Vorga - Cesta mezi břehy
Režisér Zdeněk Bričkovský se vydal do nejsevernější evropské části Ruska, aby zde natočil „dokument o snu, tundře a kočovném národě evropských Něnců.“ I když většina Něnců již žije v osadách, s pomocí vrtulníku se mu nakonec podařilo nalézt jedny z posledních kočujících rodin žijících tradičním způsobem.