Odpusť
Dvacetiletý Stan se spřáhl s pouličním gangem. Ve dne řádně pracuje v soukromé autodílně, večer utíká z neradostného domova od opíjející se matky a sestřičky Ilonky na ulici. Vyžívá se v páchání lumpáren a krádeží, ale nezaváhá ani před skupinovým znásilněním mladé ženy. Na útěku z jedné akce si zraní nohu a v nemocniční sestře pozná svou oběť. Ta právě řeší vztah se svým milencem-lékařem, který ji odrazuje od kontaktování policie. Stan by rád svůj prohřešek odčinil a začne mladou ženu vyhledávat. I ona projeví jistou vstřícnost, nicméně je rozhodnuta odjet za otcem do Ameriky. Gang ale nemíní jen tak propustit Stana ze svých služeb... Příběh se odehrává v nevábné scenerii města, jehož pustošení se promítá i do devastace duší jeho obyvatel, vypuzených sociálními poměry na okraj společnosti.