Zmoklí psi
Devatenáctiletý Tung opouští stárnoucí matku, žijící v malém městečku v Malajsii, a vydává se do Kuala Lumpuru za svým starším bratrem. Najednou se ocitá ve světě, kde jedinými jistotami jsou prolhanost, podvod a násilí. Znepokojivý a zároveň křehký příběh dospívání ve složité době a na nejistém místě. Příklad mezinárodně úspěšného malajského nezávislého filmu.
Devatenáctiletý Tung opouští stárnoucí matku, žijící v malém městečku v Malajsii, a vydává se do Kuala Lumpuru za svým starším bratrem. Tam se ale najednou ocitá lapen ve světě, kde jedinými jistotami jsou prolhanost, podvod, násilí a neodvratná prohra, ve světě, kde jedinou lekcí z náhlého dospění je zjištění, jak těžké je vrátit se zpátky domů. Neúprosně znepokojivý a přitom křehký příběh dospívání ve složité době a na nejistém místě. Intimní výpověď o nevyslovitelných a nevyzpytatelných poutech mezi rodiči a dětmi.