Ztratil se slon a jeho majitel musí žít bez něj. Moře ustoupilo, ale všechno, co nedávno způsobilo, je stále vidět. Obyvatelé jedné přímořské vesnice se z toho snaží vytěžit, co se dá, legálně i nelegálně. Z útržků a dojmů se před námi postupně skládá neobvykle laděný obraz života současné malajské vesnice, ztracené uprostřed tropů. Příklad mezinárodně úspěšného malajského nezávislého filmu.
Ztratil se slon a jeho majitel musí žít bez něj. Moře ustoupilo, ale vše, co nedávno způsobilo, je stále vidět. Obyvatelé jedné přímořské vesnice se z toho snaží vytěžit, co se dá, legálně i nelegálně. Yun Ding provádí všechno možné, aby něco vydělal. Rozhazuje například na cestě za vesnicí desky s hřebíky, aby pak mohl spravovat píchnuté pneumatiky… Tichý rybář Ah Ngau byl dlouhé dny na moři, a než se vrátil, umřela mu žena. Jeho vesnice u moře je kvůli záhadné epidemii v karanténě a on se musí na nějaký čas odstěhovat do útulku ve městě. Mnohé otázky zůstávají v tomto filmu nezodpověděny. Ze všech těch útržků a dojmů se ale před námi postupně skládá neobvykle laděný obraz života současné malajské vesnice, ztracené uprostřed tropů.