Neobvyklý příběh dívky, donucené žít stylem svých poněkud netradičních a společensky nepřizpůsobivých rodičů. Mimořádně silný debut o rodině, kde je těžké rozlišit, kdo koho vlastně vychovává, získal jednu ze tří hlavních cen na festivalu v Rotterdamu.
Stevie, předčasně vyspělá čtrnáctiletá dívka, je nucena sdílet nomádský život svých poněkud netradičních rodičů. Naděje, že konečně začnou žít normálně, jí svitne ve chvíli, kdy se rozhodnou usadit v provinčním německém městečku. Zatímco otec a matka jako obvykle kašlou na své povinnosti, Stevie se snaží udělat na lidi v městečku příznivý dojem. A docela se jí to daří. Dobré časy ale netrvají dlouho: dívka se dozví, že se rodiče chtějí vrátit ke své kriminální činnosti, aby mohli nadále financovat svůj bezstarostný život. Chaos v domě, v němž bydlí, se stupňuje příchodem dalších „rodinných“ přátel. V této atmosféře fyzického i psychického rozkladu musí Stevie nalézt sebe sama a pokusit se osvobodit. Silný debut o rodině, v níž se role rodičů a dětí prohodily, takže lze jen stěží rozeznat, kdo koho vlastně vychovává.