Lovečtí psi
Šestnáctiletý Lars žije na osamělém starém statku někde v severovýchodním koutě Německa. Během Vánoc se zhroutí všechny rodinné vztahy a statek se najednou změní v bitevní pole. Příběh o tom, jak si lidé můžou být blízcí i vzdálení, jak křehká jsou rodinná pouta, ale také o tom, že v životě jednou přijde chvíle, kdy je lepší ustoupit a znovu objevit lásku.