Soutěž Fórum nezávislých / 2007 / Sommer '04 / Německo 2006
Čtyřicetiletá Miriam je proti své vůli zatažena do války s předčasně sexuálně vyspělou dvanáctiletou Livií, přítelkyní svého syna. Během tohoto zápasu v sobě Miriam odhalí netušené věci. Provokativní snímek je směsí lehkého stylu Erica Rohmera a znepokojivého způsobu vyprávění, typického pro Michaela Hanekeho.
Život čtyřicetileté Miriam vypadá naprosto ideálně. Je krásná a sebejistá. Idylické letní sídlo u moře jako by symbolizovalo její bezproblémový vztah s partnerem Andrém a jejich patnáctiletým synem Nilsem. Nils ovšem pozve na prázdniny svou dvanáctiletou přítelkyni Livii a Miriam je najednou proti své vůli zatažena do války s touto předčasně sexuálně vyspělou dívkou. Během tohoto zápasu v sobě Miriam odhalí netušené zdroje žárlivosti, hořkosti a pochybností o sobě samé. Příběh prochází jedním nečekaným zvratem za druhým a napětí neustále narůstá. Krohmerův druhý celovečerní film byl označen za směs lehkého stylu Erica Rohmera a znepokojivého způsobu vyprávění typického pro Michaela Hanekeho. Provokativní snímek, který osloví mnohé diváky, zejména ženy.