Pavouci II (Brillantová loď)
Poté, co zločinná Lio Sha úkladně zprovodila ze světa svou sokyni, spřádá spolu s ostatními „pavouky“ únos dcery Johna Terryho, „krále diamantů“. Kay Hoog vypátrá, že hledaný diamant se nachází na Falklandských ostrovech a vypraví se za ním - s „pavouky“ v patách...
Druhý díl filmu Pavouci natáčel Fritz Lang již s vědomím, že na původně plánovaný čtyřdílný seriál chybějí produkci dostatečné prostředky, komprimoval proto děj svého stejnojmenného románu a dovedl ho k rozuzlení. Poté, co zločinná Lio Sha úkladně sprovodila ze světa svou sokyni, spřádá spolu s ostatními pavouky únos dcery Johna Terryho, krále diamantů. Dobrodruh Kay Hoog vypátrá, že hledaný diamant se nachází na Falklandských ostrovech a vypraví se za ním - s „pavouky“ v patách... Na rozdíl od prvního dílu se nám jeho pokračování, Brillantová loď, dochovalo téměř kompletní.