Ostych
Všichni žijí pod jednou střechou, ale jsou sami. Společně sdílejí svou „hlučnou samotu“. Skrývají před sebou svá přání, myšlenky a obavy. Neodvažují se svěřit ani těm nejbližším. Tak vypadá Juliina rodina a její příběh o tajemstvích, která si raději necháváme pro sebe.
Příběh na motivy románu Santiaga Roncagliela Alfaguareho staví na širokém záběru a složitosti rodinných vztahů. V generačním vakuu tyto vztahy připomínají rovnoběžky, které se nikdy neprotnou. Všichni aktéři mají svá tajemství a ostýchají se prozradit svá traumata. Julia prochází nejen krizí středního věku, ale také obdobím těžké životní zkoušky. Právě jí zemřela matka, manželství s Juanem není zrovna funkční a domácnost tvoří problematické vztahy. Sergio, nejmladší a adoptovaný člen rodiny, žije v dětském fantazijním mikrosvětě. Jeho pubertální nevlastní sestra Marisa ho nesnáší, tápe ve své sexuální orientaci a stydí se za své tělo. Nespokojený je i dědeček Salvador, kterému se u dcery nelíbí. Když se scházejí u společného stolu, atmosféra by se dala krájet... Existuje vůbec něco, co by v této rodině mohlo pročistit vzduch?