Karger
Rozvod, ztráta zaměstnání, otcův srdeční záchvat – dosud nevzrušivý život třicátníka Kargera se dostává do kritického okamžiku. Intenzitu vnímání problémů autorčiných dávných spolužáků zosobněných do jednoho osudu zesiluje nejen chladně objektivizující dokumentaristické pojetí, ale i fakt, že všichni protagonisté pocházejí z daného regionu i sociální situace.