Co vím o Lole
Příběh muže, který jako anděl strážný sleduje každý krok milované ženy, aniž by si na ni činil nárok... Hraný debut dokumentaristy, nominovaný na cenu Goya, získal loni na filmovém festivalu v Londýně cenu FIPRESCI. Představitelka Loly, Lola Dueñasová, si spolu s dalšími protagonistkami Almodóvarova filmu Volver odvezla v roce 2006 cenu z Cannes.