Studené nohy
Erotické pomůcky, sexuální dysfunkce, fobie ze závazku – to všechno hraje významnou roli v přisprostlé, avšak v jádru milé norské komedii Studené nohy. Druhý celovečerní film režiséra Alexandera Eika (Kvinnen i mitt liv) se může pochlubit atraktivním hereckým obsazením i nadšeným přijetím, jehož se po své premiéře v říjnu 2006 dočkal u domácího publika. Frajírek Kalle (Lasse Valdal) se vrací z úspěšného pobytu ve Státech do svého rodného městečka v Norsku. Když se jeho bývalá dívka Trine (Sarah Elise Steensbyová) zasnoubí s Christerem (Andreas Blix Henriksen), jenž trpí chronickými potížemi s předčasnou ejakulací, rozhodne se Kalle zničit jejich vztah tím, že najme ženu vamp Veroniku (Hanna Kavli Lundová), aby Christera svedla. V intrikách se mu zpočátku daří, ale jen do chvíle, kdy si Veronica uvědomí, že miluje právě jeho, a kdy Trine po rozchodu s Christerem začnou sužovat výčitky svědomí. V komickém vyvrcholení – či nejhlubším bodě, záleží na úhlu pohledu – figuruje nesprávné použití deodorantu.