Ztracená dovolená
V napínavé dokumentární detektivce zaznamenává Lucie Králová průběh dobrodružného pátrání po sedmi neznámých Asiatech a snaží se zjistit, zda lze v dnešním propojeném světě někoho vypátrat jenom podle jeho ztracených fotografií.
V roce 2001 našel český cestovatel Láďa ve Švédsku kufr, v němž bylo pouze dvaadvacet pečlivě zabalených negativů. Když je v Praze vyvolal, zjistil, že obsahují 756 fotografií sedmi neznámých Asiatů z jejich cesty po Skandinávii. Dokumentaristka Lucie Králová se společně se svým týmem rozhodla zjistit, zda lze v dnešním propojeném světě někoho vypátrat jenom podle jeho ztracených fotografií. Po výstavě těchto snímků v pražské galerii Mánes následují návštěvy pražských Asiatů, sinologů, kriminalistů, kartářek, inzeráty v německém tisku a dlouhá cesta do míst, kde se neznámí Asiaté fotografovali. Výsledkem několikaměsíčního pátrání jejich „filmové detektivní jednotky“ je však pouze zjištění, že jde o skupinu Číňanů, nejspíše vládních úředníků. Poslední nadějí zůstává možnost, že jejich reportáž zveřejní Centrální čínská televize (CCTV). Napínavá dokumentární detektivka Lucie Králové nenabízí pouhý záznam dobrodružného pátrání, ale klade také otázky, jaká je výpovědní hodnota fotografie.