Barvitý portrét jedné z nejvýznamnějších postav slovenské kinematografie Martina Slivky je sestaven ze vzpomínek příbuzných, přátel a spolupracovníků a hojně prokládán záběry z rodinného archivu a ukázkami ze Slivkových filmů.