Želvy na zádech
On a ona. Ona je zhmotněním představy o ženě, po jaké on od dětství toužil. Lyrický film, utkaný z náznaků a drobných motivů, v němž se dvěma snílkům okolní svět jeví jako obrácený vzhůru nohama – tak jako malé želvě, když ji ona převrátí na záda.